- Werk- en serviceorder beheer, inclusief het aanmaken van nieuwe orders.
- Uren- & materiaalboekingen (gepland en ongepland).
- Meldingsbeheer, het bewerken van acties, posities, maatregelen en het aanmaken van nieuwe meldingen.
- Beheer van uw assets (technische objecten zoals functieplaatsen en equipment) inclusief karakteristieken, meetpunten/-documenten en order-/meldingshistorie
- Inspectiechecklijst gebaseerd op meetpunten, meldingen of QM-inspecties.
- Business partner beheer, overzicht van alle werkorders, meldingen en assets.
- Beheer van magazijn- en busvoorraad.
- Aanmaken van service- / inspectierapporten (in PDF inclusief het zetten van handtekeningen).
- Beschikbaar stellen van relevante bijlagen zoals foto’s, documenten, geluidsfragmenten, video’s en andere bestanden.
- Snelle synchronisatie van grote hoeveelheden transactionele gegevens (orders en meldingen), masterdata (assets) en bestanden (documenten, foto’s en andere bijlagen).
Daarnaast kunt u volledig gebruik maken van alle mogelijkheden die de mobiele devices u te bieden hebben zoals:
- Barcode en RFID/AutoID ondersteuning.
- Foto’s, video’s en geluidsfragmenten maken in het veld en deze koppelen aan de order, melding of de asset.
- Integratie met navigatiesoftware zoals Navigon, Garmin en Google Maps.
- Integratiemogelijkheden met Travel Expense Management op basis van SAP Travel Management.
- SAM past zich automatisch aan het device aan (responsive) en is hierdoor geschikt voorsmartphones, tablets en laptops met zowel Windows, Android en iOS (platformonafhankelijk).
SAM is gebouwd voor grote data volumes. De oplossing maakt het mogelijk om meer dan 100.000 assets en materialen offline beschikbaar te stellen op het mobiele device, zonder in te boeten op performance op het apparaat en zonder lange synchronisatie tijden.