Verlagen van jaarlijkse onderhoudskosten: papieren werkbonnen worden vervangen door geautomatiseerde processtappen waardoor tijdrovende en foutgevoelige papierstromen worden geëlimineerd.
Verhogen van klanttevredenheid: uw medewerkers kunnen in het veld de juiste beslissingen nemen en hebben alle informatie om de klus direct te klaren. Het aantal vervolgafspraken wordt doordoor beperkt.
Optimalere inzet van personeel: u krijgt een constante terugkoppeling uit uw proces zodat er bijtijds bijgestuurd kan worden. Uw medewerkers kunnen nóg efficiënter worden ingezet: er kan meer werk worden verzet met dezelfde mensen.
Verhoging van de first-time-fix: doordat uw medewerkers altijd gebruik maken van de juiste en meest actuele data zoals asset gegevens, historie en handleidingen, kunnen ze eenvoudiger de juiste beslissing nemen om het probleem te verhelpen.
Best-practices toegepast: de app is gebaseerd op tal van ‘best practices’ die op basis van meer dan 15 jaar ervaring met mobiel service en onderhoud ontwikkeld zijn, zoals tijdschrijven op basis van stopwatches en inspecties met behulp van checklijsten.
Verhogen van medewerkerstevredenheid: uw medewerkers worden slim ondersteund bij de uitvoering en registratie van alle werkzaamheden. Ze hebben met de app een modern stuk gereedschap dat direct bijdraagt aan een juiste uitvoering van de werkzaamheden.
Verhoging van de hands-on-tool-time: doordat uw medewerkers minder tijd met de administratie kwijt zijn, hebben ze meer tijd om te sleutelen en daarmee te doen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn.
360º overzicht van onderhoudstaken: alle onderhoudswerkzaamheden en taken zijn digitaal beschikbaar en er is een constante terugkoppeling waardoor u altijd het volledige overzicht behoudt.
Hogere beschikbaarheid van assets: doordat uw medewerkers de juiste beslissingen nemen en de klus direct weten te klaren, is de beschikbaarheid van uw assets nog hoger. De tijd dat uw asset ongepland niet beschikbaar is door storingen wordt lager.
Volledig geïntegreerd met SAP S/4HANA en ECC met uitgebreide configureerbare PM/CS functionaliteit bijvoorbeeld op het gebied van orders, meldingen, assets, klantgegevens, meetpunten, materialen, uren en werklijsten.
Verhoging betrouwbaarheid onderhoudssysteem: door directe administratieve invoer aan de bron, neemt de kans op fouten af en wordt de betrouwbaarheid van uw data verhoogd.