Eenvoudig in gebruik: SAM is ontworpen mét en vóór uw technici. Het werkproces staat centraal en niet het administratieproces.
Verlaging van de administratieve last:: alleen invoeren wat noodzakelijk is, geholpen door invoercontroles en keuzelijsten.
Standaardisatie van werkprocessen: door eenvoudige controlelijsten in de app kunnen inspecties gerichter worden uitgevoerd en vastgelegd in het administratiesysteem.
Beter geïnformeerd op locatie aankomen: door toegang te hebben tot klantinformatie, assetgegevens, historie van assets en gerelateerde documentatie.
Professionele uitstraling naar klanten: niet meer met verkreukelde, vervuilde papieren werkbonnen bij klanten aankomen, maar met een professionele tablet of smartphone en een digitale werkbon.
Bespaar tijd doordat nieuwe werkbonnen niet meer opgehaald en ingevulde werkbonnen niet meer weggebracht hoeven te worden. De werkbonnen hoeven niet meer overgetypt te worden.
Alle noodzakelijke documentatie van de assets is beschikbaar zonder dat grote werkmappen hoeven te worden meegesleept.
SAM is eenvoudig aanpasbaar aan de werkprocessen, waardoor niet het systeem maar de werkzaamheden centraal staan.
Snel en eenvoudig zoeken door het scannen van barcodes of RFID / AutoID
Snel navigeren naar de juiste locatie door integratie met Navigon, Garmin en Google Maps
Eenvoudig foto’s, video’s en geluidsopnamen maken en koppelen
Volledige ondersteuning bij alle dagelijkse werkzaamheden
De gebruikservaring staat centraal in SAM. Bewezen oplossingen binnen service en onderhoud worden gebruikt om uw technici optimaal te ondersteunen (zoals het automatisch tijdschrijven op basis van een stopwatch).
Geen dubbele administratie: direct alle gegevens invoeren, ook als er even geen internet verbinding is.